söndag 27 november 2011

fuck me

Nu har du något att skriva om, och jag tänker att det är rätt, att det är så påtagligt fysiskt att jag måste skriva det. Av någon anledning var det så längesedan det var så köttsligt, enbart två kroppar utan tanke, och det, att vara så närvarande i ögonblicket, gör hela skillnaden. Jag tänker efter och jag tror inte det var så här sedan början av sommaren. Inte på det här sättet.

Jag vill använda honom, och mer, jag vill utnyttja honom helt känslolöst, kallt och hårt. Jag vill knulla hans ansikte vått av fittsaft, jag vill ha hans kuk inne i mig, och sedan, när jag är färdig vill jag att han ska gå. Han vet det, redan innan han kommer hem till mig.

Jag sitter på hans ansikte, och han vet vad han gör, hans tunga är skön och jag blir kåt, nu, när jag tänker på det och försöker skriva. Han suger på min klitta, sträcker ut tungan när jag säger till honom, jag rör mig mot honom, i hans mun, och jag älskar varje sekund av det.

Han är lika skön när jag ligger på rygg, när jag trycker hans huvud mot mig, när jag rör mig mot hans tunga.

Han tröttnar inte, jag vet inte om det är för att han tycker om att slicka fitta, eller om det är för att han inte får sluta innan jag säger till. Jag tycker om det, att veta, att vara den som bestämmer. Han är duktig.

Jag tycker sällan om att bli slickad samtidigt som jag suger kuk, jag brukar säga att min simultanförmåga är så jävla dålig, att jag inte kan suga kuk samtidigt som jag njuter. Men när jag sätter mig på hans ansikte, vänd åt andra hållet, och smeker honom genom hans boxers så vet jag ju att han är där för min njutning, inte jag för hans. Så jag gör precis det jag vill. Och det hetsar nästan upp mig ännu mer, att gnida mig mot hans mun, rotera höfterna, känna hans händer, fingrar och höra honom medan jag suger och runkar hans kuk så han nästan kommer. Vid något tillfälle slår han armarna om mina ben och håller mig hårt, trycker mig mot ansiktet, och jag inser att jag vill styra honom, använda och utnyttja, men precis lika mycket vill jag att han är hård mot mig.

Till slut går det över gränsen, sperman som kommer är tjock. Jag släpper kuken, rör den inte innan han är färdig. Jag samlar ihop satsen i ena handen och runkar hans slaka kuk med sperman som glidmedel. Jag trodde han skulle protestera mer.

Jag vet inte hur länge jag har hans huvud mellan mina ben, någonstans tappade jag greppet om tiden. En evighet. Varje sekund så jävla skön.

När vi sedan knullar är det lika skönt. Det är inte enbart hur hans kuk känns, eller hans händer på mig, det är lika mycket teknik, som hur han tränger sig så långt in ur olika vinklar, att han vet precis hur han ska använda sin kropp. Han daskar till min stjärt, och jag inser att han kan vara hård, på det där sättet jag tycker så mycket om. Och jävlar, han knullar mig så hårt innan han kommer, jag har längtat efter det så länge, hårda stötar rakt in, igen igen igen.

Efteråt. Jag har aldrig förstått det där som händer efteråt. Jag har alltid känt det som att män, på något sätt, tror att de måste ligga nära, mysa, pillow talk, kramas, whatever. Jag har aldrig tyckt om det, för det känns alltid så sökt. Så spelat. De senaste månaderna har jag dessutom vant mig vid någon som efteråt ligger en bit ifrån, en kort stund, som ser bekymrad ut och som inte rör vid mig alls.

Men nu, den här mannen, han rör vid mig. Han smeker min kropp, och det är inte spelat. Han gör det för att han vill. Han håller om mig, och med fingrarna gör han varje bit av min hud elektrisk.

Någon gång efter det somnar vi. Jag vill att han sover kvar trots det jag sade innan, jag frågar om han vill stanna, men han svarar jag vet inte. Så vi ligger bara där, intill varandra, med hans fingrar på min hud. Jag ligger i någon form av mjukhet, njuter av att bara vara nära, utan att känna något krav på att prata massor, eller göra något, bara ligga. Och somna.

1 kommentar:

  1. Nu utvecklades de tankar jag delade i min kommentar på förra inlägget... oj oj. Sjukt eggande..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...