lördag 12 november 2011

längtan, sådan där sexlängtan


Jag behöver dig, dina fingrars smekningar, dina armar runt mig, ditt bröst mot mitt. Jag vill ha din kuk, din kropp. Jag vill ha din svett, din ansträngning din närhet. Jag måste få dina rörelser emot mig, in i mig, nu. Nu.

Jag låter dildon ligga mot skåran först, trycka på, precis som jag föreställer mig att din kuk skulle göra om du vore här hos mig. När jag trycker in den gör jag det långsamt, jag sluter ögonen och känner dig här hos mig. Jag känner hur du knullar mig, mjukt till en början, men snart både hårdare och snabbare. Medan jag knullar mig själv med dildon känner jag dina händer över min kropp, lika hetsigt sökande som mina händer på din kropp.

All denna längtan efter dig skrämmer mig.

Jag föreställer mig dina fingrar, och hur dina mjuka smekningar kittlar min hud. Jag har aldrig upplevt sådan mjukhet som med dig, och jag undrar hur sådan mildhet kan rymmas i dig, innanför det där hårda skalet.

1 kommentar:

  1. ou get what you pay for when it comes to online dating sites, but higher membership prices do not always correlate with higher quality services. No matter what the cost of a membership, you should get a good value for the price.

    Not all dating sites are worth the money, but there are several quality services that rank well in each of these categories and have a proven track record of successfully matching their members. No matter what, you want a site that is safe to use and offers the best chance of finding a compatible match.More options for online dating are Dejtingsajt, Hitta Sex Kontakt, Knullkontakt and Sex Dejting.
    Take advantage of any online dating advice offered at your site and pay careful attention to how you write your dating profile. Good luck!


    Click for free sign up
    Sex Kontakt
    Sex Romans

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...