fredag 11 november 2011

Sexorcism, att driva ur demoner ur hjälsplösa sinnen

"Hur ska du frälsa mig?" frågade han, och jag svarade "Det beror på hur pervers du är". Han var hur snuskig som helst, och helgonet Santa Selena log och svarade "då kan jag inte göra något alls."


Synen på sexualiteten har ändrats. Och även om det nu är helt okej att vara kåt, kolla på porr och ha fler sexualpartners samtidigt, eller för den delen leva ut sina fantasier, så finns det ändå begränsningar.

Jag vill frälsa världen från oskulden. Inte tvinga fram perversioner på det sättet unga kvinnor tvingats in i en roll där de ska ha så mycket sex som möjligt med så många män som möjligt.

Nej, jag vill att alla ska befrias från SKULD, SKAM, TABU, HÄMNINGAR och allt annat som hindrar det fria livet.

Som ordet pervers till exempel. Eller dirty, för den delen. Alla har så olika definitioner. Några tycker det är dirty att vara kukfanatiker och vilja suga kuk eller svälja sperma. Eller att smiska/bli smiskad på stjärten. Jag har mött män som tycker det är oerhört dirty att jag gillar facesitting. Dirty på ett bra sätt. Oerhört många är fascinerade av wet, men väldigt få törs föreslå det för sin partner. Det är för dirty. Sen finns det människor som varit med om det mesta, och som har en annan syn på perversion och dirty sex.

Vad tycker du är dirty? Perverst? Vilken fantasi gör dig riktigt jävla kåt? Om ni svarar på min fråga så ska jag berätta vad jag fantiserar om i ett inlägg lite senare.

Bara för att vi nu diskuterar gränser, hämningar och blygsel/skam så innebär det inte att jag uppmuntrar till sexuella aktiviteter man inte tycker om. Absolut inte. Jag vill bara föreslå och uppmuntra ett friare synsätt. Vore inte sex så mycket skönare om man kunde slappna av i trygghet tillsammans med sin partner och veta att det inte finns några dirty secrets, utan att man kan prata om allt, och kanske prova allt man vill.

Se så, svara på min fråga nu!

3 kommentarer:

  1. Man ska skilja på vad man inte tycker om att själv göra, och vad man inte tycker om att andra gör. Det förstnämnda är så klart rätt, men det andra är fel. Man måste respektera andras sexuella preferenser utan att döma - så länge de gör nåt av fri vilja och som inte kan skada nån annan (som inte vill bli skadad) - annars kan man heller inte vänta sig att omgivningen ska respektera ens egen sexualitet.

    Folk som gör saker de själva vill och har valt, ska också få göra det utan att nån annan ser ner på dem, oavsett om de väljer att vara oskuld tills de gifter sig, eller väljer att gå på swingersklubbar och bli uppspända på bdsm-kors.

    Dock kan man ifrågasätta vad man egentligen ska tycka om alla oss singelkillar som inte har valt att ha för lite sex utan lever så mot vår egen vilja... Är det vi som ska fördömas eller de som "skadar oss" genom att behandla oss så mot vår vilja? ;)

    SvaraRadera
  2. Det var i princip det jag skrev. Man kan ha ett öppet sinne, så öppet att man kan känna tillit och törs prata om sådant man drömmer om, fantiserar eller vill prova. Sedan innebär det naturligtvis inte att man provar allt.

    Och jag håller med dig till fullo, man ska inte se ner på människor på grund av deras val, oavsett vad för val det gäller, sexuella eller icke sexuella.

    Däremot tycker jag det är utomordentligt larvigt att dra paralleller till singelkillars frånvarande sexliv. ;) Se till att skaffa dig sex då! Som sagt strävar jag efter en syn på sex och lust som inte är fördömande för fem öre, och där alla törs ta ansvar för sin egen sexualitet. Jag har också för lite sex, inte heller självvalt, utan på grund av att jag helst har sex med någon jag känner mig nära. Någon som har det där öppna sinnet och connectar med. Det är ju mitt ansvar att fixa sex om jag vill ha det, inte sant? ;)

    SvaraRadera
  3. Jag fantiserar om wetsex, där jag får urinera. Men det kanske inte är så ovanligt?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...